kw
logo white
 

Spolupráce s firmou J.I.P. vznikla jako reakce na výsledky průzkumu spokojenosti zaměstnanců, kdy jako odezvu na tyto výsledky se vedení rozhodlo nechat si provést analýzu firemní kultury a to externí firmou. Z výběrového řízení vyšla vítězně právě firma J.I.P., a tak naše spolupráce mohla začít.

Vlastní analýza začala v květnu 2013 a to formou osobních pohovorů se zaměstnanci napříč celou firmou. Analýzou těchto pohovotů pak vznikl seznam 17 klíčových faktorů, které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců s úrovní firemní kultury.

Tyto výstupy pak byly komunikovány opět firmou J.I.P. k zaměstnancům na otevřeném fóru, a to způsobem, který měl zásadní vliv na důvěryhodnost autenticitu těchto závěrů.

Po prezentaci na otevřeném fóru proběhlo ještě několik schůzek v menších skupinách, a to mězi zaměstnanci a representanty fy J.I.P. Tyto měly za účel ověřit si a popřípadě doladit celkový výstup z analýzy.

Po této fázi pak byly managementem firmy určeny 4 oblasti, na které se zaměřit, a byly určeny dva týmy, jež na analýze a akčním plánu pracují.

Pokud bych se měl stručně vyjádřit k vlastní práci fy J.I.P., tak bych ji určitě vyzdvihl v následujících bodech:

    • otevřená komunikace, bez "omáček"
    • spolehlivost, dobrá organizace a flexibilita
    • profesionální výkon (vlastní analýza, prezentace, zacházení s informacemi, termíny...)

V každém případě to bylo pro firmu něco úplně nového a myslím, že to pro nás byla zkušenost, kterou jak firma, tak její management mohou do budoucna zúročit. Celkový výsledek bych považoval v tuto chvíli za předčasné hodnotit, neboť nás čeká ještě mnoho práce.


 
trw 

Takže na závěr bych použil větu
jednoho z mých kolegů,
který napsal: "Spolupráci s firmou J.I.P. považuji
za přínosnou. Jejich způsob práce bych
označil za profesionální a efektivní".

Jiří Vystrčil - generální ředitel

 

Další testimonialy

 

"Naše spolupráce s p. Jemelkou začala v říjnu 2011. Po úvodním jednání jsme se domluvili na celkové revitalizaci firmy. Ing. Jemelka nastavil jasné kroky, dle kterých jsme postupovali. Zavedli jsme plánované firemní porady, finanční plánování, nastavili jsme pracovní a provozní řad a jasné popisy pracovních míst, proběhla celková změna organizační struktury společnosti.

Naše spolupráce trvá již rok, během této doby proběhla i různá školení. Školení o komunikaci, školení obchodníků, manažerů."

 
solace 

"Na základě těchto jednotlivých kroků
a uvedených školení se zefektivnila práce,
naše společnost má 
lepší výsledky,
také se zlepšila komunikace a 
celková
atmosféra ve firmě. Spolupráci s panem
Jiřím Jemelkou mohu jen doporučit."

Věra Musilová, ředitelka společnosti

Další testimonialy

Pana. Ing Jiřího Jemelku jsem kontaktovat poprvé v létě roku 2011. Bylo to v době, kdy naše společnost i kolektiv pracovníků prožíval krizi... Chyběly zakázky, atmosféra ve firmě byla nedobrá, komunikace vázla...

S panem Jemelkou jsme se domluvili na provedení analýzy a vypracování Programu změn revitalizace firmy, který nastavoval nutné kroky, které bylo potřeba učinit. Postupně jsme obnovili, rekonstruovali nebo zavedli firemní porady, finanční plánování, jasné popisy pracovních míst spojené s malou redukcí počtu pracovníků, upravili jsme strukturu firmy...

Mnoho času bylo věnováno zejména školení obchodních zástupců a to formou teorie i praxe.
Naše spolupráce trvá s dohodnutými přestávkami už druhý rok. Obchodníci přinášejí zakázky a obrat stoupá. Lépe funguje komunikace mezi pracovníky a zefektivnila se naše práce. Také se však zlepšila nálada a atmosféra v kolektivu.

promos trading 

"Na panu Jemelkovi oceňuji spolu
s odborností zejmnéna schopnost
proniknout a vcítit se do problémů
jejich zaměstnanců, schopnost analyzovat
situaci a nacházet rady, východiska
a řešení směrující firmu ke zlepšování.

Spolupráci s panem Jemelkou
nedoporučuji firmám, které jsou
našimi přímými konkurenty.
Všem ostatním jeho služby vřele doporučuji."

Emerich Klus - jednatel

 

Další testimonialy
 

Počáteční požadavky na reorganiaci marketingu a vytvoření obchodního oddělení byly zprvu rozsáhlé a jejich splnění bylo časově náročné. Myslím, že sami bez tohoto tlaku bychom nebyli schopni změny takto rychle nastavit.

Celkový přehled a zkušenosti, které pan Jemelka má jsou pro nás výhodou, a tím nevymýšlíme vymyšlené, ale zaměřujeme se na ladění konkrétních, specifických detailů spojených s naší firmou a našim provozem.

Proto pokud můžu objektivně hodnotit přístup a činnost pana Jemelky za první 1/2 roku v naší firmě, tak jej hodnotím jednoznačně kladně. V druhé polovině roku bych chtěl do hodnocení přidat i ekonomické údaje a doufám, že to podtrhne můj kladný názor, který jsem výše popsal.


 
ok design 

"Líbí se mi rychlé jednání 
a rychlé reakce na problémy
.
Myslím, že se posouváme oproti
minulému období 
rychleji
kupředu
 a to ještě
nemáme vše hotové.
"

Oldřich Kovařík - jednatel

Další testimonialy

 

"S panem Jemelkou spolupracujeme od září roku 2009. Po úvodním jednání s panem Jemelkou jsme se dohodli na projektu revitalizace a rozvoje firmy. V první fázi proběhla analýza a následně byl stanoven postup revitalizace.

V obchodním oddělení se jednalo o trénink obchodních zástupců a přímý coaching v terénu, což mělo pozitivní význam na zlepšení komunikace se zákazníkem a zvýšení prodejů. Důležitá byla také analýza provozu telemarketingu a následné změny v jejich pracovních postupech. Strategický workshop s vedením firmy měl za výsledek jak zásadní rozhodnutí tak i vznesl mnoho nových otázek, jak fungovat lépe a kam směřovat firmu."


 
mfp paper 

"Celkově hodnotíme velice
kladně přínos pana Jemelky
a jeho projektu revitalizace
firmy MFP. :-)"

Marek Filípek, jednatel firmy

 

Další testimonialy
 

"Pan Jiří Jemelka spolupracuje s naší firmou od začátku roku 2009. Spolupráce s ním probíhá plánovitě po krocích a je zaměřena na celkovou revitalizaci firmy. Konkrétně jsme díky vzájemné spoluprácizlepšili a zefektivnili systém firemních porad a celkové komunikace a informovanosti ve firmě. Za nejdůležitější považuji zlepšení práce týmu obchodních zástupců a to díky coachingu a cílenému vedení ze strany p. Jemelky.

Velmi pozitivně oceňuji spolupráci na tvorbě finančního plánu, jeho přesnějším a konkrétnějším stanovení a také hodnocení a rozboru výsledků jednotlivých OZ i celé firmy."


 
metrum 

"Spolupráce s p. Jemelkou přinesla do naší firmy, kromě zefektivnění práce a lepších výsledků, také zlepšení komunikace a celkové atmosféry ve firmě. Spolupráci s panem Jiřím Jemelkou mohu jen doporučit." 

Ing. Jiří Zapletal, ředitel a majitel společnosti
Další testimonialy
 

"Naše společnost 18 roků úspěšně pracuje v oblasti vývoje a výroby chemicko-technických hmot na bázi polymerů. Zvláště v posledních letech 2005 - 2011 každoročně vykazujeme růst ve výši několika desítek procent. I přes tuto naši úspěšnost jsme se v roce 2011 rozhodli pro externí podrobné posouzení čili analýzu efektivity obchodního úseku, vrcholového managementu a všeobecné zhodnocení naší společnosti. Pro zpracování tohoto úkolu byl vybrán Ing. Jemelka, jenž nás svou korektní nabídkou, lidským a zásadovým přístupem přesvědčil, že si je výsledky své práce jistý a pevně za nimi stojí.

Jeho analýza nás natolik oslovila, že jsme se s Ing. Jemelkou dohodli na roční spolupráci, jejímž prvním krokem byl velmi úspěšný operativní zásah do nejpalčivějších bodů plynoucích z analýzy a následoval dlouhodobý cyklus vzdělávání pracovníků obchodního úseku, jak v našem školícím centru, tak v terénu. Vzhledem k přátelské, konstruktivní a pracovní atmosféře nastolené Ing. Jemelkou a jeho srozumitelnosti se podařilo funkční obchodní úsek přerodit na výborný obchodní úsek. Jako největší pozitivum, jež nám roční spolupráce s Ing. Jemelkou přinesla je vedle výrazného zklidnění atmosféry ve společnosti, budování otevřeného efektivnějšího prostředí, zvýšení obratu apod. především zásadní změna v myšlení. Je zcela zjevně vidět, jak se z pracovníků chodících do zaměstnání plnit si předepsané úkoly za daný plat pomalu stávají pracovníci, jenž mají zájem dosahovat stále lepších výsledků, vzdělávat se, racionalizovat své činnosti ve společnosti a vytvářet jeden silný tým. Jsme přesvědčeni, že jsme tímto myšlenkovým zlomem nastoupili cestu "od běžné dobré společnosti k výborné společnosti". Na základě dosažených velmi pozitivních výsledků a trendů v naší společnosti jsme se s Ing. Jemelkou dohodli na dlouhodobé spolupráci zahrnující všechny úseky společnosti s cílem dosáhnout souboru výrazných konkurenčních výhod vedoucích k udržení dlouhodobého růstu naší společnosti jako trvalé hodnoty."


 
lena chemical 

"Naše společnost měla štěstí,
že jsme v pravý čas, tedy v období
prosperity a růstu, rozhodli více
investovat do vzdělávání
a racionalizace a zvolili Ing. Jemelku"

Dipl. tech. Miroslav Vyhnánek, majitel společnosti

Další testimonialy

 

Naše společnost již několik let velmi úspěšně působí na českém trhu v oblasti poskytování služeb bezpečnostního podlahového značení, revitalizace podlah a hloubkového čištění průmyslových podlah.

Společnost prošla v minulých letech dynamickým růstem a v souvislosti s tím jsme se rozhodli oslovit pana Jemelku a jeho společnost J.I.P. pro firmy s.r.o. ke spolupráci. Cílem spolupráce, která probíhá od listopadu 2014, bylo nastavit výrazně efektivnější organizační chod celé společnosti. Jedná se o změny v řízení společnosti, finančním plánování, personálním i provozním otázkám.

Spolupráci s panem Jemelkou hodnotím velmi pozitivně. Po ůvodní hloubkové analýze jsme ihned začali nastavovat určité změny, které již po několika měsících hodnotím jako naprosto smysluplné. Pan Jemelka má kromě nepopiratelných zkušeností velmi jasný pohled na změny, které mohou přinést krátkododé i dlouhodobé pozitivní výsledky. S panem Jemelkou spolupracujeme i v oblasti koučinku a také v této oblasti si našeho partnerství velmi cením.


 
ja clean 

"Pana Jemelku a jeho společnost
mohu doporučit jako profesionály v oboru,
kteří dokáží odhalit spoustu významných
i těch méně významných překážek,
jenž mohou bránit společnostem
v jejich dalším úspěšném rozvoji."

Jiří Janouš - jednatel společnosti

 

Další testimonialy
 

"Společnost INEX SPEDITION poskytuje služby v oblasti mezinárodní, tuzemské nákladní dopravy, spedice, logistiky a skladování. V květnu roku 2012, kdy společnost oslavila 20 let od založení nastala situace, kdy vedení společnosti nejen hodnotilo uplynulé období dvou desetiletí, ale především analyzovalo stávající stav a další směřování společnosti v budoucnu. V uplynulých zhruba dvou letech došlo k velké expanzi a růstu společnosti. V této době jsme procházeli těžším obdobím způsobeným nástupem 2. vlny ekonomické recese, kdy se i přes stoupající tržby nedařilo naplňovat stanovenou adekvátní míru rentability činností a ziskovosti. Jelikož jsme vnímali, že firma potřebuje učinit zásadní a možná i radikální změny ve fungování celé společnosti obrátili jsme se na společnosti zabývající se poradenstvím firmám naší velikosti. Po důkladném výběru, získání doporučení a referencí byla vybrána společnost J.I.P. pro firmy, s.r.o. zastoupena jednatelem panem Ing. Jiřím Jemelkou. Při prvotním kontaktu byl pan Jemelka seznámen se stávajícím stavem společnosti a osloven k vypracování komplexního dlouhodobého projektu revitalizace naší společnosti. Následně byly definovány základní cíle tohoto projektu včetně zvolených strategických kroků v následujících oblastech:

    1. Procesní řízení firmy - workflow
    2. Personalistika
    3. Efektivita činností
    4. Vnitrofiremní (interní) komunikace
    5. Finanční řízení a controlling
    6. Obchod a marketing

Počátek samotné spolupráce byl do jisté míry velice vyhrocený, jelikož jsme byli konfrontováni s řadou doporučení a návrhů, ke kterým jsme se stavěli opatrně až zdrženlivě. Ale na panu Jemelkovi bylo již od začátku spolupráce vidět, jak svým principům, zásadám a návrhům na zdravé fungování firmy věří. Postupem času jsme si přímo v praxi ověřovali funkčnost a správnost těchto postupů. Spolupráce trvá již 2 roky a stále je co zlepšovat a inovovat. Kromě zlepšených výsledků hospodaření všech oddělenínaší firmy velice oceňuji změnu vnitřní atmosféry a klimatu ve společnosti. Dalším námi velice kladně hodnoceným faktorem pro další spolupráci je možnost okamžitých konzultací při řešení různých situací a mít takového firemního přítele na telefonu. Po již zmíněných 2 letech spolupráce hodnotíme tuto dobu jako dobu rozvoje všech pracovníků naší společnosti, změnu myšlení s důrazem na tzv. tah na branku."

inex 

"Společnost J.I.P. pro firmy, s.r.o.
můžu s klidným svědomím
doporučit všem firmám,
které se chtějí nejen vyrovnat
s momentálním horším stavem,
ale společně určit cestu
k budoucí prosperitě a osobnímu rozvoji."

 Josef Dvořák, majitel a ředitel

Další testimonialy
 

"Před začátkem naší spolupráce, nás zaujal celkový přístup pana Jemelky, který nám nabídnul vypracování analýzy s tím, že tuto uhradíme pouze v případě naší spokojenosti a zájmu o jeho práci. Bylo vidět, že si za svým výsledkem a prací pevně stojí a tím i nás ujistil, že se jedná o seriózní a vyváženou obchodní nabídku. Jeho analýza nás natolik zaujala, že jsme se rozhodli s panem Jemelkou trvale a dlouhodobě spolupracovat na tomto projektu.

V dnešní době není podstatná velikost firmy, nebo její viditelnost či prosperita na trhu, i když se jedná o důležité faktory, ale podstatou jakékoliv firmy v oboru služeb je stále rozvíjet kvalitu těchto služeb, kde výsledkem je spokojený zákazník. Dle mého názoru, je tuto kvalitu služeb každá zkušená firma schopna rozvíjet pouze v případě, pokud se nebráníte novým názorům a zkušenostem jiných lidí, které například přinesla do naší firmy práce pana Jemelky. Momentálně jsem přes půl roku v intenzivní práci na projektu revitalizace s panem Jemelkou a výsledky jsou již v naší firmě znatelné. Samozřejmě se jedná o dlouhodobý proces zkvalitňování služeb, a proto není ještě dnes možné učinit konkrétní závěr."

 
iet 

"Pokud Vám na vaší firmě záleží
a chcete být o krok vpřed
oproti Vaší konkurenci, je nutné udělat
více než dělají ti ostatní.
Proto Vám za naší firmu mohu
s klidným svědomím doporučit
práci pana Jemelky, která povede
v konečném efektu ke kvalitě služeb
a tím i k růstu vašeho zisku."

 Lukáš Heger, majitel a výkonný ředitel

Další testimonialy

"Spolupráce s panem Ing. Jiřím Jemelkou probíhala od července 2009 do března 2010. Cílem spolupráce byla celková analýza v oblasti obchodu, marketingu a managementu a na jejím základě vypracování postupů pro celkovou revitalizaci uvedených segmentů.

Veliký důraz bylo kladeno na zefektivnění firemní komunikace, vyšší efektivitu obchodního oddělení ve smyslu zlepšení prodejních výsledků a důslednosti plnění vytyčených úkolů jednotlivých zaměstnanců. V oblasti marketingu bylo zaměření na zvýšení efektivity oslovování cílové skupiny odběratelů, vylepšení propagačních materiálů určených pro tyto účely."

hps 

 "Spolupráce v uvedeném období probíhala jasně, rychle a efektivně, vždy dle potřeb naší společnosti. Její hodnocení je ve všech směrech kladné a doporučitelné."

Luboš Kousal, obchodní ředitel a spolumajitel 

Další testimonialy
 

"S firmou Jiřího Jemelky spolupracujeme od čtvrtého kvartálu roku 2013, byť nás její zástupce kontaktoval již několikrát v průběhu let 2010 – 2012. Důvodem, proč jsme do spolupráce z počátku nechtěli jít, bylo mé přesvědyčení, že obchod nám funguje dobře a Jiří Jemelka nám nemá co nabídnout. Osobně jsem také měl za to, že u nás ve firmě víme lépe než někdo externí (a v případě p. Jemelky také někdo zcela mimo náš obor), co máme dělat a jak. Proto mi nabídka ke spolupráci přišla ze strany Jiřího Jemelky víc než smělá. Názor na věc jsem změnil po náhodném přečtení několika odborných článků na téma obchod, marketing a obecně fungování firmy, jejichž autorem je právě výše zmiňovaný… Znovu jsem se podíval na jeho web a zejména reference, které jsem si osobně ověřil.

Pochopil jsem, že práce Jiřího Jemelky se odlišuje v mnoha věcech od ostatních poradenských firem či specialistů na obchodní a manažerské dovednosti. Ke spolupráci mne přesvědčily nejen reference na jeho osobu a výsledky, které u klientů dosáhl, ale také vysoká míra odbornosti a zkušeností v oblasti obchodu a managementu malých a středních firem. Úvodní jednání o spolupráci probíhala velice rychle a srozumitelně. Naše společnost prošla krátkou analýzou, na jejímž základě nám p. Jemelka velice fundovaně popsal problémy v naší firmě vč. případných řešení. Na základě odprezentovaných výsledků z analýzy a předložených řešení jsme se domluvili na projektu celkové revitalizace obchodu v naší společnosti. Do 6 ti měsíců se nám společnou prací podařilo lépe zorganizovat obchodní tým, zvýšit efektivitu práce jednotlivých lidí (trénink obchodních dovedností, koučink obchodníků v terénu, pravidelné porady s obchodníky atd.) a i díky dalším opatřením dosáhnout růstu tržeb v jednotlivých měsících řádově o cca. 15 %, což byl vzhledem k vývoji v minulém roce i pro mne velmi překvapivý výsledek. Zvýšil se i čistý zisk. Pan Jemelka si získal naší naprostou důvěru a začali jsme spolupracovat i na dalších oblastech v naší firmě (firemní kultura, motivace lidí, manažerský koučink, personalistika a výběrová řízení, řešení situace ve výrobě). Díky osobní zkušenosti a předvedeným výsledkům v tak krátké době považuji p. Jemelku za vysoce odborného profesionála, který patří ve svém oboru ke špičce v ČR."

 
j a p 

"Oceňuji zejména jeho silné
strategické myšlení, znalosti a zkušenosti
z obchodu i manažerské dovednosti.
Ví, co dělá, umí to a má výsledky,
což je pro mne to nejdůležitější.
Spolupráci s ním mohu jen doporučit."

Petr Paksi, spolumajitel a výkonný ředitel

Další testimonialy
Joomla SEF URLs by Artio
Nezávazná poptávka - Restrukturalizace.cz
1000 znaků zbývá

Nezávazná poptávka

Napište nám naprosto nezávazně o možnost sjednání schůzky.

Telefonicky nebo emailem Vás budeme kontaktovat a popíšeme Vám podrobně postup, jak by se mohla naše případná spolupráce odehrávat.