kw
logo white
 

Spolupráce s firmou J.I.P. vznikla jako reakce na výsledky průzkumu spokojenosti zaměstnanců, kdy jako odezvu na tyto výsledky se vedení rozhodlo nechat si provést analýzu firemní kultury a to externí firmou. Z výběrového řízení vyšla vítězně právě firma J.I.P., a tak naše spolupráce mohla začít.

Vlastní analýza začala v květnu 2013 a to formou osobních pohovorů se zaměstnanci napříč celou firmou. Analýzou těchto pohovotů pak vznikl seznam 17 klíčových faktorů, které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců s úrovní firemní kultury.

Tyto výstupy pak byly komunikovány opět firmou J.I.P. k zaměstnancům na otevřeném fóru, a to způsobem, který měl zásadní vliv na důvěryhodnost autenticitu těchto závěrů.

Po prezentaci na otevřeném fóru proběhlo ještě několik schůzek v menších skupinách, a to mězi zaměstnanci a representanty fy J.I.P. Tyto měly za účel ověřit si a popřípadě doladit celkový výstup z analýzy.

Po této fázi pak byly managementem firmy určeny 4 oblasti, na které se zaměřit, a byly určeny dva týmy, jež na analýze a akčním plánu pracují.

Pokud bych se měl stručně vyjádřit k vlastní práci fy J.I.P., tak bych ji určitě vyzdvihl v následujících bodech:

    • otevřená komunikace, bez "omáček"
    • spolehlivost, dobrá organizace a flexibilita
    • profesionální výkon (vlastní analýza, prezentace, zacházení s informacemi, termíny...)

V každém případě to bylo pro firmu něco úplně nového a myslím, že to pro nás byla zkušenost, kterou jak firma, tak její management mohou do budoucna zúročit. Celkový výsledek bych považoval v tuto chvíli za předčasné hodnotit, neboť nás čeká ještě mnoho práce.


 
trw 

Takže na závěr bych použil větu
jednoho z mých kolegů,
který napsal: "Spolupráci s firmou J.I.P. považuji
za přínosnou. Jejich způsob práce bych
označil za profesionální a efektivní".

Jiří Vystrčil - generální ředitel

 

Další testimonialy

Joomla SEF URLs by Artio
Nezávazná poptávka - Restrukturalizace.cz
1000 znaků zbývá

Nezávazná poptávka

Napište nám naprosto nezávazně o možnost sjednání schůzky.

Telefonicky nebo emailem Vás budeme kontaktovat a popíšeme Vám podrobně postup, jak by se mohla naše případná spolupráce odehrávat.